Arhiva electronică a documentelor fiscale: Ce trebuie să știți
Arhiva electronică a documentelor fiscale: Ce trebuie să știți
Serviciul Fiscal de Stat (SFS) informează că, în cadrul sistemelor sale informaționale, evidența înscrierilor despre activitățile contribuabilului se efectuează în baza codului fiscal
![Arhiva electronică a documentelor fiscale: Ce trebuie să știți 2 arhiva electronica a documentelor fiscale ce trebuie sa stiti 663bebe](/wp-content/uploads/2024/06/arhiva-electronica-a-documentelor-fiscale-ce-trebuie-sa-stiti-663bebe.jpg)
La etapa actuală, serviciile fiscale electronice nu sînt adaptate tehnic pentru a oferi un funcțional de vizualizare a activităților efectuate cu un cod fiscal deținut anterior.
În context, autoritatea fiscală oferă o opțiune alternativă de a recepționa arhiva electronică a documentelor fiscale prezentate prin intermediul SIA „Declarație electronică”, precum și informația din cadrul SIA „e-Factura”, în acest sens fiind necesară întreprinderea următoarelor acțiuni:
-prezentarea solicitării în formă liberă de eliberare a arhivei electronice la adresa electronică [email protected],cu indicarea datelor de contact ale persoanei responsabile din cadrul entității; -după 3 zile lucrătoare de la data prezentării solicitării de eliberare a arhivei electronice a documentelor fiscale, contribuabilul (conducătorul/persoana care exercită atribuțiile conducătorului) va prezenta la adresa IP „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” următoarele documente pentru ridicarea arhivei:Nu întîrziați cu plata! Pînă cînd poate fi achitat impozitul pe bunurile imobiliare/ impozitul funciar
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!