bmw a inaugurat la cluj napoca primul sau centru it detsinut direct din romania in colaborare cu ntt data unde planifica pana la 1000 angajatsi 492b495

BMW a inaugurat la Cluj-Napoca primul său centru IT deţinut direct din România, în colaborare cu NTT Data, unde planifică până la 1.000 angajaţi

Producătorul german BMW a inaugurat ieri la Cluj-Napoca primul său centru IT deţinut direct în România, în colaborare cu NTT Data. Noul centru are numele de BMW TechWorks şi planifică o cifră de afaceri de ordinul zecilor de milioane de euro din primul an. bmw a inaugurat la cluj napoca primul sau centru it detsinut direct din romania in colaborare cu ntt data unde planifica pana la 1000 angajatsi 492b495 Sursa foto: Facebook / Alex Şeremet

BMW TechWorks este, astfel, o entitate joint-venture, fondată şi deţinută în parteneriat de BMW şi NTT Data, o companie IT globală, care furniza şi anterior servicii şi produse celor de la BMW. Noul centru din România, însă, va fi deţinut direct de cele două companii, fiind specializat exclusiv în servicii IT pentru BMW, destinate în primul rând regiunii europene. Mai exact, noul hub IT din Cluj-Napoca va prelua minim 3 proiecte IT mari ale BMW Group. Unul din ele e Connected Procurement — un sistem ce gestionează lanţurile de aprovizionare şi sistemele de control aferente, conectate la alte sisteme de gestionare a producţiei în fabricile BMW. Cel de-al doilea proiect e Digital Shopfloor — un sistem esenţial pentru fabricile viitorului la BMW, de care depinde eficientizarea producţiei inteligente într-o eră nouă, în care maşinile au componente mai mari, dar mai puţine la număr, în care automatizarea ajunge la un nivel în care maşinile, chiar şi necompletate, pot înainta singure pe linia de asamblare şi în care roboţii, precum Figure 01, pot înlocui o mare parte din munca umană din fabrică. De asemenea, e vorba şi de integrarea proceselor de printare 3D pentru multe componente din viitoare maşini, aşa cum a fost anunţat pentru viitoarele modele Neue Klasse. Cel de-al treilea proiect e cel ce conturează modelul de vânzări directe, online, a BMW şi MINI către clienţii finali. Astfel, noul centru IT din România va avea în gestiune proiecte esenţiale pentru BMW şi randamentul companiei germane în viitor, în special dacă ne referim la primele două. Marian Haus, COO al BMW TechWorks, spune că oraşul Cluj-Napoca a fost ales de BMW în special datorită educaţiei excelente oferite de universităţile de acolo şi datorită scenei tehnologice pline de viaţă a oraşului. Noul centru IT din România are 125 angajaţi acum, dar va ajunge la 250 angajaţi deja la sfârşitul acestui an. Pe termen lung, scopul e de a ajunge la 1.000 angajaţi. În total, la nivel mondial, circa 9.400 angajaţi lucrează pentru proiectele IT ale BMW Group prin divizii directe şi asemenea companii deţinute de BMW în parteneriat.

O sursă: piataauto.md

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *